old happy lovers walking on a beach
Bewegen is leven!

La première action
contre les problèmes articulaires

Teaser coach personnel

Mijn persoonlijke coach

Doe de test en voer de speciaal voor u uitgekozen oefeningen uit met behulp van de begeleidende video.

Test uw gewrichten De video's opnieuw bekijken
fidelite
Deelnemen
Bewegen is leven!
old happy lovers walking on a beach

Gepersonaliseerde oefeningen

Introductie

De hinder veroorzaakt door uw gewrichten hoeft u niet tegen te houden om regelmatig fysieke activiteiten te beoefenen, zoals zwemmen, fietsen, wandelen of eventueel hardlopen. De oefeningen die voorgesteld worden aan mensen die hinder hebben van hun gewrichten kunnen uiteraard ook voor u nuttig zijn.

De hinder die u aan uw gewrichten ondervindt, houdt u misschien tegen om bepaalde dagdagelijkse fysieke activiteiten of zelfs bepaalde sporten te beoefenen. De hieronder voorgestelde oefeningen helpen u uw gewrichten terug soepel te krijgen en de spieren rond uw gewrichten te versterken. U kan tijdens deze oefeningen hinder ondervinden, maar indien deze hinder erger zou worden, moet u meteen stoppen met de oefeningen en uw dokter raadplegen.

Gezien de hinder die uw gewrichten veroorzaakt, stellen wij voor dat u oefeningen uitvoert waarbij u zo weinig mogelijk uw gewrichten moet bewegen en die uw gewrichten zullen versoepelen en uw spieren zullen versterken. Indien u zonder problemen deze oefeningen kan uitvoeren, kan u eventueel ook de oefeningen uitvoeren die uitgewerkt werden voor personen die minder hinder hebben van hun gewrichten.

Spierversterkende oefening

Uw antwoorden en het resultaat tonen aan dat enkel oefeningen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 en 8 voor u geschikt zijn.

Uw antwoorden en het resultaat tonen aan dat enkel oefeningen 6 en 7 voor u geschikt zijn.

Uw antwoorden en het resultaat tonen aan dat enkel oefeningen 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7 voor u geschikt zijn.

Uw antwoorden en het resultaat tonen aan dat enkel oefeningen 5, 6 en 7 voor u geschikt zijn.